Η πίτσα «Challenge» έχει περίμετρο 3,2m. και ψήνεται μέσα στον φούρνο σε ειδική κατασκευή.

Μια πιτσαρία στην Θεσσαλονίκη έχει γίνει viral επειδή φτιάχνει τεράστια πίτσα με διάμετρο ενός μέτρου.

Συγκεκριμένα, η πιτσαρία ονομάζεται «Raffaele» και έχει τρία καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και είναι πόλος έλξης για όσους είναι ή επισκέπτονται την συμπρωτεύουσα αφού η πίτσα που φτιάχνει ζυγίζει επτά κιλά και έχει διάμετρο ενός μέτρου.

Όμως δεν είναι μόνο αυτό ο λόγος που έχει γίνει viral, αφού έχει βάλει και ένα challenge στα social media.
Συγκεκριμένα, η πρόκληση είναι πως αν φάνε την πίτσα που ζυγίζει 7 κιλά και έχει διάμετρο 3,2 μέτρα, μια παρέα ατόμων, παίρνουν 100 ευρώ.

«Πιστεύεις ότι εσύ και η παρέα σου μπορείτε να την τσακίσετε; Δήλωσε συμμετοχή τώρα και διεκδικήστε 3 δωροεπιταγές των 100€ για να φάτε ακόμη περισσότερο! Το challenge θα γίνει και στα 3 καταστήματά μας, όπου στο καθένα θα διαγωνιστούν 3 ομάδες των 4 ατόμων. Η ομάδα που θα κάνει τον καλύτερο χρόνο σε κάθε κατάστημα, κερδίζει δωροεπιταγή των 100€ για να δοκιμάσει όλο το μενού μας!», αναφέρεται στο προφίλ στο instagram.

Η πίτσα «Challenge» έχει περίμετρο 3,2m. και ψήνεται μέσα στον φούρνο σε ειδική κατασκευή. Μια παρέα 15 ατόμων μπορούν να τη φάνε με σχετική άνεση και για την παρασκευή της χρειάζεται να γίνει προπαραγγελία.

Ο υπεύθυνος της επιχείρησης και εμπνευστής της ιδέας, Νίκος Καραγεώργος, μίλησε στο thestival.gr και αναφέρει πως αφορμή για την τεράστια αυτή πίτσα στάθηκαν τα γενέθλια της επιχείρησης σε συνδυασμό με την άρση των περιορισμών για την πανδημία. «Με αφορμή τη συμπλήρωση επτά χρόνων από την ημέρα που άνοιξε η επιχείρηση είπα να κάνω κάτι ξεχωριστό και διαφορετικό. Προέκυψε σαν μία ιδέα για μία γιορτή στα καταστήματα. Ήθελα να κάνω κάτι ασυνήθιστο».

Η πίτσα «Challenge» έχει περίμετρο 3,2m. και ζυγίζει επτά κιλά! Σε φυσιολογικές συνθήκες μπορεί να χορτάσει μία παρέα 12-15 ατόμων και για την παρασκευή της θα πρέπει να γίνει προπαραγγελία, ενώ ψήνεται μέσα στον φούρνο, πάνω σε μία ειδική κατασκευή.

Η άρση των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού στα καταστήματα της εστίασης φαίνεται να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία αυτής της νόστιμης ιδέας.

«Θέλαμε τώρα που είναι καλύτερα τα πράγματα να έρθουμε ξανά πιο κοντά με τις παρέες μας. Για αυτό σκέφτηκα μία τόσο μεγάλη πίτσα για πολλά άτομα. Στον κόσμο αρέσει η υπερβολή στο φαγητό, θέλει να εντυπωσιαστεί και αυτό επιτυγχάνεται», σημειώνει ο κ. Καραγεώργος.