Αν θέλετε να υιοθετήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, πρέπει να καταλάβετε τι πραγματικά σημαίνει και να συνειδητοποιήσετε ότι αφορά μόνο το να τρώτε λιγότερο πρόχειρο φαγητό ή να ασκείστε συχνότερα. Ο “υγιεινός τρόπος ζωής” είναι μια έννοια που περιλαμβάνει τα πάντα, από τις διατροφικές σας συνήθειες μέχρι την κοινωνική σας ζωή, ακόμη και την οπτική σας για τη ζωή.

 

Πώς μπορείτε λοιπόν να υιοθετήσετε αυτή τη νέα προοπτική ζωής;

 

Αρχικά, απαλλαγείτε από τυχόν κακές συνήθειες που μπορεί να σας εμποδίζουν να είστε υγιείς. Αν καπνίζετε, σταματήστε το κάπνισμα. Αν πίνετε πολύ αλκοόλ, σταματήστε να πίνετε. Αν τρώτε πρόχειρο φαγητό όλη μέρα, κόψτε το εντελώς από τη διατροφή σας.

 

Δεύτερον, αποφασίστε πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε στην άσκηση κάθε μέρα και μείνετε πιστοί σε αυτό. Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη, αλλά πρέπει να έχετε πρόγραμμα. Δεν θέλετε να κάνετε πέντε λεπτά γυμναστικής τη μία μέρα και μετά να παραλείψετε την άθλησή σας για τις επόμενες τρεις μέρες επειδή “είστε πολύ απασχολημένοι” ή με όποια δικαιολογία σας έρχεται στο μυαλό όταν δεν έχετε όρεξη για γυμναστική! Η άσκηση πρέπει να γίνει μέρος της ρουτίνας σας, όπως το βούρτσισμα των δοντιών σας κάθε πρωί ή το ντους κάθε βράδυ πριν τον ύπνο. Υπάρχουν μηχανήματα γυμναστικής όπως ελλειπτικά μηχανήματα και διάδρομοι γυμναστικής που μπορείτε να αγοράστε στο σπίτι και να ασκήστε τις ώρες που σας εξυπηρετεί.

 

Τρίτον, βεβαιωθείτε ότι αυτό που τρώτε συγκαταλέγεται στις υγιεινές διατροφικές επιλογές για εσάς! Δεν υπάρχει ένας σωστός τρόπος για να τρώτε υγιεινά – υπάρχουν πολλοί τρόποι! Βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για το δικό σας σώμα και τον δικό σας τρόπο ζωής, έτσι ώστε η υγιεινή διατροφή να γίνει εύκολη αντί για μια σκέψη που σας προκαλεί στεναχώρια.

 

Μερικοί άνθρωποι διαπιστώνουν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με την τρέχουσα διατροφή τους και μπορούν εύκολα να κάνουν αλλαγές προσθέτοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά ή μειώνοντας τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Για άλλους, χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για να αλλάξουν τη διατροφή τους, επειδή έχουν συνηθίσει να τρώνε συνεχώς ορισμένα τρόφιμα – ειδικά αν έχουν συνηθίσει να τρώνε αυτά τα τρόφιμα από την παιδική τους ηλικία.

 

Για μερικούς ανθρώπους, μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η μείωση της πρόσληψης ζάχαρης, κόβοντας τα αναψυκτικά ή τις σοκολάτες. Άλλοι θα χρειαστεί να αναθεωρήσουν εντελώς τη διατροφή τους και να αλλάξουν ολόκληρο τον τρόπο σκέψης τους για το φαγητό, προκειμένου να επιτύχουν αποτελέσματα.

 

Όποια κι αν είναι η κατάστασή σας, να θυμάστε ότι η αλλαγή της διατροφής σας δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη αν κάνετε μικρές αλλαγές εδώ και εκεί με την πάροδο του χρόνου αντί να προσπαθείτε να τα κάνετε όλα μαζί!