Η τεχνητή νοημοσύνη είναι για πολλούς ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας που βλέπουμε μόνο σε ταινίες της τηλεόρασης. Πρόκειται για αυτά τα δολοφονικά ρομπότ που θέλουν να καταλάβουν τον πλανήτη και να αφανίσουν την ανθρωπότητα.

Στην πραγματικότητα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στη σημερινή εποχή, η τεχνητή νοημοσύνη έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις αλλά όχι με την αρνητική έννοια. Πλέον, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που χρησιμοποιείται από ανθρώπους στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις μέχρι και από online καζίνο όπως το Ice Casino.

Σίγουρα θα έχετε ακούσει για το ChatGPT, την πιο εξελιγμένη μορφή τεχνητής νοημοσύνης στη σημερινή εποχή. Το ChatGPT έχει επηρεάσει πάρα πολλές βιομηχανίες και μία από αυτές είναι και το marketing. Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψουμε μερικούς τομείς του μάρκετινγκ τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει το 2023. Μείνετε συντονισμένοι…

Τρόποι με τους οποίους το AI αλλάζει τον χώρο του μάρκετινγκ

  1. Εξοικονόμηση χρόνου και βοήθεια στην εύρεση διάφορων μάρκετινγκ στρατηγικών
  2. Αυτοματοποιεί την δημιουργία περιεχομένου για διάφορους σκοπούς όπως άρθρα, emails, social media posts και άλλα
  3. Πολύ καλή χρήση και αξιοποίηση των δεδομένων που του παρέχονται
  4. Πολύ πιο εύκολη εξυπηρέτηση πελατών  με αυτοματοποιημένες απαντήσεις και συνεχή βοήθεια

Ας δούμε τώρα μερικούς τομείς τους οποίους έχει αλλάξει η τεχνητή νοημοσύνη (στο χώρο του μάρκετινγκ).

Τεχνητή νοημοσύνη στο Social media μάρκετινγκ

Στο social media μάρκετινγκ, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλάβει τα πάντα. Μπορεί να γράφει τις λεζάντες, να δημιουργεί τις φωτογραφίες, να προσθέτει τα hashtags, να στοχοποιεί το σωστό κοινό και να προωθεί κατάλληλα τις διάφορες δημοσιεύσεις. Εκτός από αυτό, μπορεί, όπως προείπαμε, να αναλύσει δεδομένα και να κάνει τροποποιήσεις στην στρατηγική social media μάρκετινγκ της εκάστοτε επιχείρησης. Τέλος, μπορεί να δημιουργήσει προσωπικές δημοσιεύσεις που στοχοποιούν τον κάθε πελάτη ξεχωριστά και προσφέρουν στον καθένα ακριβώς αυτό που ψάχνει. Οπότε μπορούμε να πούμε πως στον συγκεκριμένο τομέα, η τεχνητή νοημοσύνη είναι αρκετά χρήσιμη.

Τεχνητή νοημοσύνη στο Email Μάρκετινγκ

Σε αυτό τον τομέα, το AI μπορεί επίσης να φανεί πολύ χρήσιμο. Για αρχή, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να γράψει τα ίδια τα emails. Μπορεί να παράγει μεγάλη ποσότητα email σε μικρό χρονικό διάστημα και την ίδια στιγμή να προσφέρει πολύ καλή ποιότητα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να διαχωρίζει το κοινό σε διάφορες ομάδες και να στέλνει τα κατάλληλα email στους κατάλληλους ανθρώπους. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναγνωρίζει διάφορα spam emails και να τα διαγράφει πριν φτάσουν στα μάτια του χρήστη.

Τεχνητή νοημοσύνη στο Content Μάρκετινγκ

Αυτός ο τομέας είναι αυτός που έχει επηρεαστεί περισσότερο από την τεχνητή νοημοσύνη. Για οποιαδήποτε μορφή content και αν μιλάμε, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να το αναλάβει πλήρως και με πολύ καλά αποτελέσματα. Θέλετε να γράψετε ένα άρθρο; Ένα email; Μια διαφήμιση; Μια λεζάντα; Οτιδήποτε και να θέλετε να γράψετε, μπορείτε να βάλετε ένα AI να το κάνει στην θέση σας. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές και ιστοσελίδες που προσφέρουν τέτοια content μάρκετινγκ εργαλεία. Τέτοιες ιστοσελίδες είναι το Jarvis, το Hemingway Editor, το Grammarly και φυσικά το ChatGPT.

Δουλειές όπως αυτή του αρθρογράφου και του copywriter κινδυνεύουν να εκλείψουν και να αντικατασταθούν από τα πιο γρήγορα και μη χρονοβόρα AI. Κάτι που πρέπει να σημειωθεί ωστόσο είναι πως, με την σημερινή τεχνολογία, ένα AI δεν μπορεί να γράψει σαν άνθρωπος. Δεν μπορεί να εκφράσει συναισθήματα όπως ενθουσιασμό και προβληματισμό, πράγματα βασικά σε μια σωστή και ολοκληρωμένη γραφή.

Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ

Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται πολύ αισιόδοξο. Φαίνεται πως όλο και περισσότερες βιομηχανίες θα υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη και θα προσπαθήσουν να λύσουν πολλά προβλήματα με αυτή. Η αξία της τεχνητής νοημοσύνης σαν βιομηχανία αυξάνεται κατά δισεκατομμύρια ανά χρόνο. Αυτό πρέπει σίγουρα κάτι να σημαίνει.

Για όσους από εσάς δουλεύτε στον τομέα του μάρκετινγκ και έχετε την ανησυχία πως το AI θα σας αντικαταστήσει, μην φοβάστε! Έρευνες δείχνουν πως το AI θα δημιουργήσει περισσότερους ρόλους εργασίας από αυτούς που θα αντικαταστήσει. Αν είστε άτομο που είναι πρόθυμο να μάθει νέα πράγματα και τα πάει καλά με την τεχνολογία, τότε δεν έχετε τίποτα να φοβάστε.

Συμπέρασμα

Αυτοί ήταν μερικοί τομείς τους οποίους έχει επηρεάσει η τεχνητή νοημοσύνη το 2023 στον χώρο του μάρκετινγκ. Πλέον το AI είναι αναπόσπαστο κομμάτι πολλών επιχειρήσεων και επαγγελματιών. Το μέλλον του είναι αισιόδοξο και σίγουρα θα εξαπλωθεί και σε άλλους τομείς πέρα από το μάρκετινγκ. Το καλύτερο που έχουμε εμείς να κάνουμε είναι να το αποδεχτούμε και να το χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας.