Επικοινωνία: info@serraikanea.gr

Lifestyle

Θανάσης Πεϊνιρτζής: Ο Σερραίος «γκουρού» του digital marketing αποκαλύπτει τα μυστικά της επιτυχημένης διαφήμισης!! - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Aπό την Συμβολή Σερρών στο Φωτολίβος Δράμας κι από κει στην Αθήνα όπου συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και πλέον βρίσκεται στο τιμόνι της δικής του.

Τον Θανάση Πεϊνιρτζή τον γνώρισα πριν από μερικά χρόνια όταν κατασκεύαζε μία ιστοσελίδα στην οποία θα ήμουν συντάκτρια. Μου είχαν κάνει εντύπωση οι γνώσεις , ο επαγγελματισμός και η έξυπνες ιδέες του . Όταν το έφερε μία συζήτηση και είπαμε ο ένας στον άλλον πως καταγόμαστε αμφότεροι από τις Σέρρες η τυπική μας σχέση έγινε ζεστή και φιλική. Με αυτή την οικειότητα του ζήτησα να μου αποκαλύψει τα μυστικά της επιτυχημένης διαφήμισης και του digital marketing για τις επιχειρήσεις της επαρχίας. Δέχτηκε με χαρά και μου εξομολογήθηκε πως είναι φανατικός αναγνώστης των σερραΪκών νέων….

1x1

ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΑΖΑΡΟΥ 



Από που κατάγεσαι;

Γεννήθηκα στην Γερμανία, οι γονείς μου ήταν οικονομικοί μετανάστες εκεί, επιστρέψαμε στην Ελλάδα όταν ήμουν 5 ετών. Μεγάλωσα σε ένα από τα πιο όμορφα χωριά των Σερρών, την Συμβολή, από όπου κατάγονται και οι δυο γονείς μου. Είναι ένα μικρό χωριό στα όρια του νομού με τη Δράμα, με μοναδική φυσική ομορφιά, γνωστό για το φαράγγι του Αγγίτη και τα «Γαλάζια νερά». Εκεί μεγάλωσα και έχω τις πιο όμορφες αναμνήσεις από το χωριό.

 

Που πήγες σχολείο;

Το δημοτικό το τελείωσα στη Συμβολή, τότε είχε αρκετά παιδιά, πλέον δυστυχώς δεν λειτουργεί. Ήμασταν πολύ τυχεροί γιατί την εποχή εκείνη είχαμε πολύ καλούς εκπαιδευτικούς. Θυμάμαι ότι εκτός από τα βασικά μαθήματα του σχολείου, κάναμε θέατρο, ζωγραφική, ποίηση, μουσική, ερεθίσματα που πιστεύω ότι με βοήσαν πολύ και στη δουλειά μου αργότερα. Γυμνάσιο πήγα στο Φωτολίβος Δράμας και Λύκειο τελείωσα στο Πολυκλαδικό Δράμας.

 

Πότε και πως έφυγες από τις Σέρρες;

Έφυγα από τις Σέρρες στα 18 μου και ήρθα Αθήνα για σπουδές. Προτίμησα την Αθήνα από την Θεσσαλονίκη επειδή είχα ήδη δύο ξαδέρφια μου που σπούδαζαν εδώ και με βοήθησαν πολύ το πρώτο καιρό.

 

Τι σου αρέσει πιο πολύ στην πόλη μας και τι σου λείπει πιο πολύ;

Μου λείπουν πολύ οι γεύσεις από τον τόπο μας, οι πολίτικες συνταγές της μάνας μου, η σερραϊκή μπουγάτσα. Δεν σου κρύβω ότι πολύ συχνά βάζω τους δικούς μου να μου στέλνουν με το ΚΤΕΛ, δέματα με πίτες, τοπικά γλυκά και λουκάνικα από την Τζουμαγιά.


Αν ανεβαίνεις συχνά και τι δεσμούς έχεις με τον τόπο μας;

Ανεβαίνω όσο συχνά μπορώ, μένουν οι δικοί μου στο χωριό κι έχω έναν λόγο παραπάνω να επισκέπτομαι τα “πάτρια εδάφη”.

Όταν επισκέπτομαι το χωριό μου, τη Συμβολή, νιώθω ότι δεν έφυγα ποτέ, είναι εκεί όλοι οι συγγενείς και οι παιδικοί φίλοι μου και νιώθω πραγματικά πολύ όμορφα και άνετα. Να φανταστείς δεν έχω μεταφέρει ακόμη τα εκλογικά μου δικαιώματα στην Αθήνα, ψηφίζω ακόμη στις Σέρρες.

Πλέον δεν ανεβαίνω μόνος μου αλλά με τον 10χρονο γιο μου. Θέλω, και νομίζω ότι έχω καταφέρει, να τον κάνω να αγαπήσει κι αυτός τις Σέρρες, να αισθάνεται και να νιώθει περήφανος που είναι (μισός) Σερραίος.

Πέρσι έκανε και το πρώτο του μπάνιο στα γαλάζια νερά του Αγγίτη!

Με τι ασχολείσαι;

Ήμουν τυχερός στο ξεκίνημα μου, βρήκα γρήγορα την πρώτη μου δουλειά από αγγελία σε μία διαφημιστική εταιρία στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης. Εκεί ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με τον κόσμο της διαφήμισης και αμέσως κατάλαβα ότι αυτό ήθελα να κάνω επαγγελματικά στη ζωή μου.

Στη συνέχεια εργάστηκα σε μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους όπως οι DDB, McCann Ericsson, Ashley & Holmes, σε διάφορα τμήματα όπως της έρευνας, των media και της online διαφήμισης.Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι σχεδόν αποκλειστικά με το digital marketing.

Το 2008 ο CEO του Ashley Group, μου εμπιστεύτηκε τη διεύθυνση του digital agency του ομίλου, της Zenteam. Tο 2012 ήρθαν όλες οι κατάλληλες συνθήκες και ξεκινήσαμε με κάποιους συνεργάτες τη δική μας διαφημιστική εταιρεία, που την ονομάσαμε proDigi και ειδικεύεται στο digital marketing και σε 360° καμπάνιες ολοκληρωμένης επικοινωνίας.

Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου είχα την τύχη να δουλέψω για πολύ μεγάλα brands & εταιρίες όπως Cosmote, ΟΠΑΠ, FΙΧ Hellas, ΖΑΓΟΡΙ, Creta Farms, Hasbro, Power Health, Τσίπουρο Τσιλιλή, Jagermeister και πολλά άλλα.


Ποια τα στοιχεία μίας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας;

Για να είναι επιτυχημένη μια καμπάνια πρέπει να εκπληρώνει τους στόχους που έχει θέσει από την αρχή. Επίσης θεωρώ βασική προϋπόθεση για μια διαφήμιση να μην φτιάχνεται «από διαφημιστές για διαφημιστές» αλλά για τον κόσμο στον οποίο απευθύνεται το εκάστοτε προϊόν ή υπηρεσία. Για μένα επιτυχημένες είναι οι καμπάνιες που καταφέρνουν να πείσουν και να εμπνεύσουν, ανεξάρτητα από το τι διαφημίζουν.

 

Με την εμπειρία σου θα θέλαμε να μας δώσεις μερικά tips για το πως μπορεί να διαφημιστεί με επιτυχια μια σερραικη επιχειρηση - δλδ ποια ειναι τα στοιχεια μιας επιτυχημενης διαφημιστικης καμπανιας 

Είναι πολύ βασικό να ορίσουν τους στόχους που θέλουν να πετύχουν με τη διαφήμιση.

Να δώσουν λίγο χρόνο σε ένα στρατηγικό σχεδιασμό με τα ρεαλιστικά δεδομένα της επιχείρησής τους. Δεν έχει σημασία αν είναι μικρή ή μεγάλη επιχείρηση ή αν δεν έχουν μεγάλα budgets. Σημασία έχει να μην γίνονται πράγματα στην τύχη. Επίσης, να αξιολογούν το αποτέλεσμα με βάση τους στόχους, ώστε να μην επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη.

Να εμπιστευθούν επαγγελματίες. Να συνεργάζονται μαζί τους στενά και ανοιχτά και μαζί να πορεύονται και να εξελίσσουν ένα πλάνο επικοινωνίας βασισμένο στις ανάγκες τους.

Αυτό σε μια πιο μικρή κοινωνία/κοινότητα όπως οι Σέρρες, ίσως να είναι ακόμα πιο εύκολο. Επαγγελματίες υπάρχουν και τα τοπικά Μέσα έχουν καλύτερη «διείσδυση» και πιο ξεκάθαρους “influencers”.

Επίσης είναι πιο εύκολο για την επιχείρηση να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης και να επενδύσει σε πιο μακροπρόθεσμες συνεργασίες που μπορούν να αποφέρουν σταθερά και σε βάθος χρόνου αν είναι σχεδιασμένες σωστά.



Διαβάζεις
 SerraikaNea.gr?

Τα SerraikaNea.gr δεν τα ανακάλυψα εγώ, αυτά με προσέγγισαν ως αναγνώστη.

 

Τι εννοείς;

Η ενημέρωση άλλαξε πολύ όταν ήρθαν και μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας τα social media.  Δεν αναζητάμε πλέον εμείς την είδηση αλλά μας βρίσκει αυτή στο μέσο που καταναλώνουμε και αυτό συμβαίνει καθημερινά.  Για παράδειγμα αν κάποιοι φίλοι μας στο Facebook κάνουν like ή share μία είδηση τότε είναι πολύ πιθανό αυτή η είδηση να φτάσει και σε εμάς, έτσι από το δίκτυο των φίλων μου, που πολλοί από αυτούς είναι από Σέρρες, γνώρισα τα SerraikaNea.gr. Πλέον διαβάζω πολύ συχνά, άρθρα στα SerraikaNea.gr.

 

Δουλεύει η διαφήμιση στα τοπικά μέσα ενημέρωσης;

Όπως ανέφερα και προηγουμένως, τα τοπικά Μέσα έχουν πολλά πλεονεκτήματα.

Πέρα από ότι «δεν χάνεσαι» σε ένα αχανές περιβάλλον ή ότι μπορείς να χτίσεις μακροχρόνιες σχέσεις με ένα διαφημιστικό Μέσο, είναι σημαντικό όφελος είναι το “value for money”, δηλαδή το χαμηλό κόστος διαφήμισης σε σχέση με την αποτελεσματικότητα.

Πχ ένα μέσο όπως τα serraikanea.gr δίνει τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις να προβληθούν οικονομικά, κάτι που ίσως δεν θα μπορούσαν να κάνουν σε πολύ μεγάλα ενημερωτικά sites. Επίσης ο διαφημιζόμενος μπορεί να έχει τη βεβαιότητα ότι απευθύνεται στοχευμένα στο κοινό του, εφόσον αυτό ζει στις Σέρρες.  

Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον, τι ετοιμάζεις;

Στη δουλειά μας το «μέλλον» είναι καθημερινότητα. Οφείλουμε να παρακολουθούμε διαρκώς τις εξελίξεις στις νέες τεχνολογίες, τις νέες συνήθειες που φέρνει η τεχνολογία στη ζωή μας, τις τάσεις στην κοινωνική δικτύωση, το lifestyle κ.λπ.

Σε κάποια από αυτά εξειδικευόμαστε και εμβαθύνουμε στην proDigi. Επίσης η στρατηγική είναι ένα κομμάτι στο οποίο επενδύουμε για το μέλλον. Στην Ελλάδα του σήμερα υπάρχουν τρομερές ευκαιρίες να δημιουργήσεις brands ελληνικά και να χαράξεις την πορεία τους. Να σχεδιάσεις τα προϊόντα, την επικοινωνία τους και τα βήματά τους που θα τα κάνουν μεγάλα και βιώσιμα με στόχο, όταν αυτό συμβεί, να εισπράξεις ένα μέρος της υπεραξίας που έχεις δημιουργήσει.

Αυτό στην παρούσα φάση είναι μια πρόκληση που επιδιώκουμε και μας κινητοποιεί ιδιαίτερα.

 

Θα επέστρεφες ποτέ να ζήσεις στις Σέρρες;

Πάντα υπάρχει, στο πίσω μέρος του μυαλού μου η επιστροφή στις Σέρρες. Θα ήθελα όμως πρώτα να έχω ολοκληρώσει επαγγελματικά τον κύκλο μου στην Αθήνα.

Έχω κρατήσει ένα ωραίο μπαλκόνι δίπλα στον Αγγίτη για τα «γεράματά» μου.

Τα www.SerraikaNea.gr είναι μια διαδικτυακή ενημερωτική πύλη με ειδήσεις που αφορούν στις Σέρρες.