Πανελλήνιες Εξετάσεις τι να προσέξω στο φαγητό μου?
Από αύριο τα παιδιά μπαίνουν στην διαδικασία των Πανελλήνιων εξετάσεων. Όπως και σε έναν αθλητή πριν από ένα αγώνα είναι σημαντική η διατροφή άλλο τόσο είναι και για ένα μαθητή που θέλει να αποδώσει στο μέγιστο. Οπότε μερικές συμβουλές τι να κάνετε και τι να αποφύγετε αυτήν την περίοδο
Την προηγούμενη μέρα πριν τις εξετάσεις σημαντικό είναι:
• να έχετε συχνά γεύματα στην διάρκεια της ημέρας,
• καταναλώστε αρκετά φρούτα λαχανικά
• και γενικότερα να βασίσετε την διατροφή σας σε εύπεπτα τρόφιμα. Προτιμήστε κοτόπουλο με ρύζι παρά μουσακά.
• Το βραδινό αποφύγετε φαγητό εκτός σπιτιού για την ασφάλεια σας αλλά και ένα γεύμα λιπαρό και με πολύ αλάτι μπορεί να μην σας επιτρέψει ένα καλό ποιοτικό ύπνο που είναι απαραίτητος και θα συμβάλλει στην απόδοσή σας.
• Αποφύγετε θαυματουργά συμπληρώματα την τελευταία μέρα για να μην σας πειράξει κάτι και σας αναστατώσει τελευταία στιγμή
• Πίνετε αρκετά υγρά.
Την ημέρα των εξετάσεων
• Φάτε ένα πρωινό που το τρώτε συχνά και νιώθετε ήρεμοι. Φέτες ψωμί με μέλι και ταχίνι, 1 τοστ με κασέρι και 1 μπανάνα, γιαούρτι με βρώμη και μέλι και λίγους ξηρούς καρπούς, 1 σάντουιτς με αυγό βραστό είναι κάποιες λύσεις αλλά η καλύτερη λύση είναι αυτή που σας κάνει να νιώθετε το στομάχι σας ελαφρύ και το τρώτε συχνά και είστε εξοικειωμένοι .
• Αποφύγετε να μην φάτε τίποτα, γιατί ο εγκέφαλος αποδίδει καλύτερα όταν έχει το καύσιμο που του χρειάζεται
• Αποφύγετε να φάτε σφολιάτες ή όξινα τρόφιμα όπως χυμούς που μπορεί να σας προκαλέσουν ταραχή στο γαστρεντερικό σας σύστημα.
• Πιείτε ένα ποτήρι νερό και όχι 1,5 λίτρο νερό ώστε να μην σας ταλαιπωρήσει το θέμα τουαλέτα.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που γράφουν